Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГраділь, А. А.-
dc.contributor.authorКубишина, Надія Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-03-27T12:42:58Z-
dc.date.available2018-03-27T12:42:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГраділь А. А. Виведення нової послуги на споживчий ринок [Електронний ресурс] / Граділь А. А., Кубишина Н. С. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 431 Кбайт). – 2017. – Вип. 11. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/22569-
dc.language.isoukuk
dc.sourceАктуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 11uk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectспоживчий ринокuk
dc.subjectгенерація ідеїuk
dc.subjectгібридна послугаuk
dc.subjectконцепція послугиuk
dc.subjectServiceuk
dc.subjectconsumer marketuk
dc.subjectidea generationuk
dc.subjecthybrid serviceuk
dc.subjectservice conceptuk
dc.subjectуслугаuk
dc.subjectпотребительский рынокuk
dc.subjectгенерирование идеиuk
dc.subjectгибридная услугаuk
dc.subjectконцепция услугиuk
dc.titleВиведення нової послуги на споживчий ринокuk
dc.title.alternativeThe process of inculcation new services on the consumer marketuk
dc.title.alternativeВыведения новой услуги на потребительский рынокuk
dc.typeArticleuk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.subject.udc339.138uk
dc.description.abstractukУ статті проаналізовано різні підходи до поетапності розроблення та виведення нових послуг і товарів на споживчий ринок, а також пропонується авторське розроблення даного процесу. У ході дослідження ринку громадського харчування в Україні, у розрізі арт-кафе, було виявлено, що найважливішими серед етапів процесу виведення та розроблення нової послуги є такі: генерація ідеї, відбір ідеї та розроблення концепції. Практичне виконання етапів було розглянуто на прикладі арт-кафе «INDIE», що відноситься до ряду гібридних послуг, так як поєднує в собі одночасно декілька сфер діяльності : освітня, харчова, розважальна та задовольняє декілька потреб споживача водночас. Розроблено варіанти слогану для закладу«INDIE» також акцентують увагу на живому спілкуванні та творчому напряму діяльності кафе.uk
dc.description.abstractenIn this article was analyse the different approaches to the gradual implementation of development new services and products to the consumer market, and also was propose author's 2 option of this process. During research, was found that among the most important stages of the breeding and development of new services include: generating ideas, selecting ideas and develop concepts on the catering market in Ukraine in the context of an art cafe. Practical implementation phases have been considered on the example of art-cafe «INDIE», referring to the number of hybrid services as combining multiple areas: education, food, entertainment and satisfies multiple consumer needs at the same time. Developed versions of the slogan for the institution "INDIE" also emphasize the live communication and creative direction of the cafe. For the introduction of the given concept, alignment and success of the function of the pledge of the art cafe, the infrastructure is arranged. The concept of the creative space is a promising innovation business that meets global trends.uk
dc.description.abstractruВ статье проанализированы различные подходы к поэтапности разработки и вывода новых услуг и товаров на потребительский рынок, а также предлагается авторское разработки данного процесса. В ходе исследования рынка общественного питания в Украине, в разрезе арт-кафе, было обнаружено, что важнейшими среди этапов процесса вывода и разработки новой услуги являются: генерация идеи, отбор идеи и разработки концепции. Практическое выполнения этапов было рассмотрено на примере арт-кафе «INDIE», что относится к ряду гибридных услуг, так как сочетает в себе одновременно несколько сфер деятельности: образовательная, пищевая, развлекательная и удовлетворяет несколько потребностей потребителя одновременно. Разработаны варианты слогана для учреждения «INDIE» также акцентируют внимание на живом общении и творческом направления деятельности кафе. Предложена концепция такого креативного пространства, как перспективного инновационного бизнеса, соответствует мировым тенденциям. Для воплощения данной концепции, создание и успешного функционирования учреждения арт-кафе предложено инфраструктуру.uk
dc.publisherКПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk
Appears in Collections:Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених, Вип. 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017-11_3-05.pdf430.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.