Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/24567
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІльченко, Михайло Юхимович-
dc.contributor.authorПерелигіна, Любов Сергіївна-
dc.contributor.authorIlchenko, M. Yu.-
dc.contributor.authorPerelyhina, L. S.-
dc.contributor.authorИльченко, Михаил Ефимович-
dc.contributor.authorПерелыгина, Любовь Сергеевна-
dc.date.accessioned2018-09-21T15:10:06Z-
dc.date.available2018-09-21T15:10:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІльченко, М. Ю. У пошуках справжнього портрета піонера вітчизняного літакобудування, князя О. С. Кудашева / М. Ю. Ільченко, Л. С. Перелигіна // Наукові вісті КПІ : міжнародний науково-технічний журнал. – 2018. – № 3(119). – С. 7–14. – Бібліогр.: 28 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/24567-
dc.language.isoukuk
dc.sourceНаукові вісті КПІ : міжнародний науково-технічний журнал, 2018, № 3(119)uk
dc.subjectлітакобудуванняuk
dc.subjectКиївuk
dc.subjectнесправжній портретuk
dc.subjectпомилкова ідентифікаціяuk
dc.subjectО. С. Кудашевuk
dc.subjectМ. К. Гарфuk
dc.subjectaircraft designuk
dc.subjectKyivuk
dc.subjectfalse portraituk
dc.subjectmistaken identityuk
dc.subjectO. S. Kudashevuk
dc.subjectM. K. Garfuk
dc.subjectсамолетостроениеuk
dc.subjectКиевuk
dc.subjectненастоящий портретuk
dc.subjectошибочная идентификацияuk
dc.subjectА. С. Кудашевuk
dc.subjectН. К. Гарфuk
dc.titleУ пошуках справжнього портрета піонера вітчизняного літакобудування, князя О. С. Кудашеваuk
dc.title.alternativeSearching for the Real Portrait of the Pioneer Aircraft Designer in our Country, Prince O. S. Kudashevuk
dc.title.alternativeВ поисках настоящего портрета пионера отечественного самолетостроения, князя А. С. Кудашеваuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pagerangeС. 7-14uk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.20535/1810-0546.2018.3.137007-
dc.description.abstractukПоказано, що фотопортрет піонера вітчизняного літакобудування, князя О.С. Кудашева, який з 2010 р. поширюється засобами інформації, є несправжнім. На підґрунті біометричної діагностики та фізіогностики доведено, що на цій фотографії зображений Микола Карлович Гарф, інженер шляхів сполучення, викладач інженерного відділення Київського політехнічного інституту Імператора Олександра ІІ, який проводив заняття з будівельної механіки та складання проектів мостів для студентів третього курсу в період з 1.09.1900 до 1.09.1903 рр.uk
dc.description.abstractenThis article demonstrates that the photo of the Ukrainian aircraft engineering pioneer, prince O. S. Kudashev, being circulated in the media since 2010, is false. Based on biometrical and physiognosis research, the authors argue that this is the portrait of Mykola Karlovych Garf, a railroad engineer and instructor in the Engineering Section of the Emperor Alexander II Kyiv Polytechnic Institute, who gave classes on construction mechanics and design of bridges for the third-year students between September 1, 1900 and September 1, 1903.uk
dc.description.abstractruПоказано, что фотопортрет пионера отечественного самолетостроения, князя А.С. Кудашева, который с 2010 г. тиражируется средствами информации, – ненастоящий. С помощью методов биометрической диагностики и физиогностики доказано, что на этой фотографии изображен Николай Карлович Гарф, инженер путей сообщения, преподаватель инженерного отделения Киевского политехнического института Императора Александра II, проводивший занятия по строительной механике и составлению проектов мостов для студентов третьего курса в период с 1.09.1900 до 1.09.1903 гг.uk
dc.publisherКПІ ім. Ігоря Сікорськогоuk
Appears in Collections:Наукові вісті КПІ: міжнародний науково-технічний журнал, № 3(119)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NVKPI2018-3_01.pdf519.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.