Стратегія випереджального розвитку на прикладі виведення на ринок преміальних соусів ТМ «Торчин»
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, marketing, ринок соусів, sauce market, преміальний сегмент, premium segment, розширення асортименту, range expansion
Бібліографічний опис
Парасюк, О. В. Стратегія випереджального розвитку на прикладі виведення на ринок преміальних соусів ТМ «Торчин» [Електронний ресурс] / Парасюк О. В., Юдіна Н. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 267 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Бібліогр.: 11 назв. – Назва з екрана.