Стратегія випереджального розвитку на прикладі виведення на ринок преміальних соусів ТМ «Торчин»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, marketing, ринок соусів, sauce market, преміальний сегмент, premium segment, розширення асортименту, range expansion

Бібліографічний опис

Парасюк, О. В. Стратегія випереджального розвитку на прикладі виведення на ринок преміальних соусів ТМ «Торчин» [Електронний ресурс] / Парасюк О. В., Юдіна Н. В. // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 267 Кбайт). – 2020. – Вип. 14. – Бібліогр.: 11 назв. – Назва з екрана.

DOI