Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/37121
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗозульов, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorНестерова, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-10-30T13:55:23Z-
dc.date.available2020-10-30T13:55:23Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationЗозульов О. В. Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристика / Зозульов О. В., Нестерова Ю. В. // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 5 (39). – С. 44–49. – Бібліогр.: 14 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/37121-
dc.language.isoukuk
dc.sourceМаркетинг в Україні, 2006, № 5 (39)uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectмоделі брендуuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleМоделі брендингу: класифікація та стисла характеристикаuk
dc.typeArticleuk
dc.format.pagerangeС. 44-49uk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.description.abstractukУ статті наведено авторську класифікацію моделей брендингу, надається стисла характеристика основних моделей. Наводиться опис контекстної моделі брендингу, розробленої авторами статті.uk
dc.publisherКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьманаuk
Appears in Collections:Статті (КПМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MvU-2006-5_p44-49.docПрепринт209 kBMicrosoft WordView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.