Поведінка споживачів на промисловому ринку: навчально-методичний комплекс

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2020

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Навчальний посібник представляє собою навчально-методичний комплекс для проходження та закріплення матеріалу з дисципліни «Поведінка споживачів на промисловому ринку». Методичний матеріал рекомендовано для самостійної роботи, роботи на практичних та лекційних заняттях, використання в умовах самоосвіти та дистанційного навчання студентів та фахівців з маркетингу.

Опис

Ключові слова

маркетинг, промисловий маркетинг, поведінка споживачів, промисловий ринок

Бібліографічний опис

Зозульов, О. В. Поведінка споживачів на промисловому ринку: навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів спеціальності 075 «Маркетинг», освітня програма «Промисловий маркетинг» / Зозульов О. В., Царьова Т. О. ; КПІ ім. Ігоря Сікорського. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,79 Мбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 99 с. – Назва з екрана.

DOI