Skip navigation

Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 86 (Search time: 0.032 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Формування іміджу компанії допоміжними засобами маркетингових комунікаційДіброва, Т. Г.; Гараніна, І. І.
2011Формування структури інформаційних потоків промислового підприємства в умовах глобалізації товарних ринківКоноплянникова, М. А.
2011Інноваційні рішення як шлях до виживання маркетингових агенцій в умовах рецесії ринкуКудирко, О. В.
2011Вплив реклами на фармацевтичний ринок УкраїниВіннікова, І. І.; Гребньов, Г. М.
2011Вимірювання змін у структурі заперечень, якими оперують покупці товарівБакалінський, О. В.
2011Мультиплікаційний ефект конкурентоспроможності національної економіки на міжнародному ринку інформаційних послугПрокопов, O. А.
2011Новий вектор розвитку теорії маркетингуОкландер, Т. О.
2011Концептуальні підходи до визначення фінансової стійкості підприємстваЯловий, Г. К.; Бакеренко, Н. П.
2011Сутність та специфіка оцінки конкурентоспроможності інноваційних продуктівБазь, М. О.
2011Теоретико-методичні підходи до визначення сутності інноваційного потенціалу підприємстваКавтиш, О. П.; Круш, Н. П.