Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/4874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавицька, Л. І.-
dc.contributor.authorSavitskaya, L.-
dc.contributor.authorСавицкая, Л. И.-
dc.date.accessioned2013-10-24T07:03:38Z-
dc.date.available2013-10-24T07:03:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСавицька Л. І. Фізичне виховання як соціальне явище і основний фактор гуманізації фізичної культури / Савицька Л. І. // Вісник НТУУ "КПІ". Політологія. Соціологія. Право : збірник наукових праць. – 2011. – № 1 (9). – С. 124–130. – Бібліогр.: 8 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/4874-
dc.language.isoukuk
dc.sourceВісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових працьuk
dc.subjectфізкультурне вихованняuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectспортивне вихованняuk
dc.subjectфізичне вдосконаленняuk
dc.subjectспортивністьuk
dc.subjectспортивна культураuk
dc.subjectсоціальна перспективаuk
dc.subjectгуманізація фізичної культуриuk
dc.subjectОлімпізмuk
dc.titleФізичне виховання як соціальне явище і основний фактор гуманізації фізичної культуриuk
dc.title.alternativePhysical education as a social phenomenon and a primary factor humanization of physical cultureuk
dc.title.alternativeФизическое воспитание как социальное явление и основной фактор гуманизации физической культурыuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeC. 124-130uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.subject.udc316uk
dc.description.abstractukВ статті представлено сучасне тлумачення поняття «фізичне виховання» та інших синонімічних термінів. Разом з цим підкреслюється, що фізичне виховання являє собою органічний складовий елемент загального виховання і є педагогічним процесом, суттю якого є навчання, що спрямоване на засвоєння особистістю цінностей фізичної культури. Доведено, що метою фізичного виховання є формування фізичної культури особистості, саме гуманістичної її сутті, того аспекту загальної культури, що сприяє реалізації біологічного та духовного потенціалу людини.uk
dc.description.abstractenThe article presents the contemporary handling of the concept “physical education” and other synonymic terms. Alongside with this it is being stressed, that physical education is the core ingrained constituent of the education and pedagogical process as a whole, the aim of which is the acquiring of the values of the physical culture by an individual person. It is proven, that the goal of the physical education is to form physical culture of the person, its very humanistic essence, of that cultural aspect, which facilitates realization of the biologic and spiritual potential of the human being.uk
dc.description.abstractruСтатья представляет современную трактовку понятия «физическое воспитание» и других синонимических терминов. Вместе с тем подчеркивается, что физическое воспитание является органической составляющей общего воспитания и одновременно педагогическим процессом, сущность которого есть обучение, направленное на усвоение личностью ценностей физической культуры. Доказано, что целью физического воспитания является формирование физической культуры личности, именно ее гуманистической сущности, того аспекта общей культуры, которая способствует реализации биологического и духовного потенциала человека.uk
dc.publisherПолітехнікаuk
Appears in Collections:Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право: збірник наукових праць, № 1 (9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11 - 1_9_ - 21.pdf174.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.