Skip navigation
Please use this identifier to cite or link to this item: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/5652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦарьова, Т. О.-
dc.date.accessioned2013-11-14T13:05:21Z-
dc.date.available2013-11-14T13:05:21Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЦарьова Т. О. Технологія як товар: маркетингові аспекти / Т. О. Царьова // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2010. – № 7. – С. 202–206. – Бібліогр.: 11 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ela.kpi.ua/handle/123456789/5652-
dc.language.isoukuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectспоживча вартістьuk
dc.subjectекономічні відносиниuk
dc.subjectвартістьuk
dc.titleТехнологія як товар: маркетингові аспектиuk
dc.typeArticleuk
thesis.degree.level-uk
dc.format.pagerangeС. 202-206uk
dc.status.pubpublisheduk
dc.publisher.placeКиївuk
dc.source.nameЕкономічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових працьuk
dc.subject.udc330.111.2:330.123uk
dc.description.abstractukПрисвячено аналізу маркетингової сутності технології. Проведено аналіз природи технології, її специфіки на кожному з етапів економічних відносин – виробництва, розподілення, обміну, споживання. На його основі подано узагальнений перелік властивостей технології.uk
dc.description.abstractenThe article is devoted to the analysis of an economic essence of technology. The analysis of the nature of technology is carried out. Also its specificity on each of stages of economic relations manufacture, distribution, exchange, consumption – is considered. The generalised list of properties of technology is formed on the basis of the spent analysis.uk
dc.publisherНТУУ "КПІ"uk
Appears in Collections:Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць, № 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37_kpi_2010_7.pdf146.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.