Skip navigation

Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 21-30 of 48 (Search time: 0.007 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2018Життєвий цикл товару після його купівліЗозульов, Олександр Вікторович
2009Аутсорсинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств в умовах глобалізаціїЗозульов, Олександр Вікторович; Микало, Олександра Ігорівна
2018Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринкуЗозульов, Олександр Вікторович; Домашева, Є. А.
2016Новий підхід до формування сервісної політики промислового підприємстваЗозульов, Олександр Вікторович; Вайнтрауб, О. А.
2002Основні етапи розробки анкети під час маркетингових дослідженьЗозульов, Олександр Вікторович
2003Система показників рівня попиту на ринку та її зв’язок з маркетинговою стратегією компаніїЗозульов, Олександр Вікторович
2020-10Класифікація моделей товару в маркетингуЗозульов, Олександр Вікторович; Царьова, Тетяна Олександрівна
2006Моделі брендингу: класифікація та стисла характеристикаЗозульов, Олександр Вікторович; Нестерова, Ю. В.
2016Забезпечення конкурентоспроможності бренду на ринкових сегментах з власною субкультуроюЗозульов, Олександр Вікторович; Столяр, М. В.
2016Науково-методичні засади розроблення маркетингової стратегії стартап-проектів на промисловому ринкуКофанов, Олексій Євгенович; Зозульов, Олександр Вікторович