Прогнозування трендів в маркетингу з використанням методів інтелектуального аналізу даних
Вантажиться...
Дата
2024
Науковий керівник
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КПІ ім. Ігоря Сікорського
Анотація
Дипломна робота містить : 98 с., 7 табл., 24 рис., 17 джерел.
Об'єктом дослідження є процеси прогнозування маркетингових трендів в
умовах швидко змінюваного ринкового середовища.
Предметом дослідження є методи інтелектуального аналізу даних, що
використовуються для прогнозування маркетингових трендів.
Метою даного дослідження є розробка та впровадження методології
прогнозування маркетингових трендів за допомогою методів інтелектуального
аналізу даних.
В даній роботі розроблена методологія прогнозування маркетингових
трендів, що дозволить компаніям швидше адаптуватися до змін на ринку та
приймати більш обґрунтовані маркетингові рішення..
Програмна реалізація була розроблена на мові програмування Python.
Опис
Ключові слова
маркетинг, інтелектуальний аналіз даних, сезонність, тренди, машинне навчання, python, time series, statistical practice, nonlinear regression, marketing, data mining, seasonality, trends, machine learning
Бібліографічний опис
Градінарова, К. Д. Прогнозування трендів в маркетингу з використанням методів інтелектуального аналізу даних : дипломна робота ... бакалавра : 124 Системний аналіз / Градінарова Катерина Дмитрівна. – Київ, 2024. – 98 с.