Ігровий застосунок на Unity з використанням архітектурного підходу Entity Component System

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2025

Науковий керівник

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КПІ ім. Ігоря Сікорського

Анотація

Цей бакалаврський дипломний проєкт присвячений розробці комп’ютерної гри в жанрі аркадного шутера з використанням архітектурного підходу ECS (Entity-Component-System). Проєкт реалізовано на ігровому рушії Unity із застосуванням мови програмування C#, фреймворку Entitas для організації компонентно-системної архітектури та Jenny для автоматичної генерації коду компонентів. Метою роботи є створення гри з гнучкими ігровими механіками і практичне випробування підходу ECS як сучасної альтернативи традиційним архітектурним моделям у розробці ігрових застосунків. Візуальне представлення забезпечено безкоштовними графічними ресурсами з Unity Asset Store та інших відкритих джерел.

Опис

Ключові слова

unity, ігровий застосунок, entity component system, архітектура програмного забезпечення

Бібліографічний опис

Даніленко, В. В. Ігровий застосунок на Unity з використанням архітектурного підходу Entity Component System : дипломний проєкт ... бакалавра : 121 Програмна інженерія / Даніленко Володимир Володимирович. – Київ, 2025. – 104 с.

ORCID

DOI