Кубишина, Н. С.Голобородько, А. С.2024-05-102024-05-102024Кубишина, Н. С. Детермінанти конкурентоспроможності торгової марки тов «хорольський завод дитячих продуктів харчування» / Кубишина Н. С., Голобородько А. С. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2024. – № 28. – C. 75-85. – Бібліогр.: 18 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/66752У статті досліджено питання конкурентоспроможності торгової марки підприємства в умовах воєнного стану. Поглиблено теоретичні аспекти поняття «торгової марки». Систематизовані наукові підходи до визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства», визначено значення торгової марки в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто основні переваги конкурентоспроможності торгової марки для зміцнення довіри споживачів. Запропоновано детермінанти конкурентоспроможності торгової марки як фізичне втілення обіцянок марки. Розроблено концепцію торгової марки в кризових умовах та в період війни. Запропоновано маркетингові заходи імплементації ключових детермінантів конкурентоспроможності торгової марки для діючого вітчизняного підприємства дитячого харчування.ukконкурентоспроможністьторгова маркадетермінантиринок дитячого харчуванняякістьцінність маркиcompetitivenesstrademarkdeterminantsbaby food marketqualitybrand valueДетермінанти конкурентоспроможності торгової марки тов «хорольський завод дитячих продуктів харчування»Determinants of the competitiveness of the "khorol's factory of children's food products" llc trademarkArticlePp. 75-85https://doi.org/10.20535/2307-5651.28.2024.302775339.1380000-0002-0563-14210000-0003-1765-0731