Коренко, Дмитро ВолодимировичКоваленко, Богдан Олександрович2025-09-182025-09-182025Коваленко, Б. О. Система діалогів неігрових персонажів в Unity на основі штучного інтелекту : дипломний проєкт … бакалавра : 123 Комп’ютерна інженерія / Коваленко, Богдан Олександрович. – Київ, 2025. – 88 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/76153У цій роботі розглянуто створення системи діалогів неігрових персонажів у середовищі Unity на основі штучного інтелекту. Основна увага приділяється вивченню ролі штучного інтелекту у відеоіграх, зокрема в контексті адаптивних діалогів. У роботі описано принципи побудови діалогових систем у ігрових середовищах, використання різних технологій і інструментів для їх створення, а також підходи до адаптації поведінки персонажів. Розроблена система дозволяє персонажам адаптувати свої відповіді на основі попередніх взаємодій з гравцем.88 с.ukштучний інтелектдіалогові системиunityадаптивні діалогимашинне навчаннянейронні мережіобробка природної мовиartificial intelligencedialogue systemsadaptive dialoguesmachine learningneural networksnatural language processingСистема діалогів неігрових персонажів в Unity на основі штучного інтелектуBachelor Thesis