Юдіна, Наталія Володимириівна2023-06-272023-06-272022Юдіна, Н. В. Економічні цінності інформаційного суспільства / Юдіна Н. В. // Маркетинг і цифрові технології: збірник матеріалів V Міжнародної науковопрактичної конференції 29–30 вересня 2022. – Одеса : ТЕС, 2022. – С. 133-134.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/57611Перехід від індустріального суспільства до інформаційного за часом не співпадав із моментом появи технології, що стала головною причиною появи нового типу суспільства. Так, інформаційно-комунікаційні технології почали бурхливо розвиватися, починаючи з 60-х років минулого століття. Але у той час вони не спричинили перехід до інформаційного суспільства. Це пов'язано з тим, що перш ніж інноваційна технологія стає революційною і такою, що спроможна трансформувати одну технологічну еру в іншу, вона повинна спочатку масштабуватися шляхом масового свого поширення серед суспільства.ukекономічні цінностіцінностіінформаційне суспільствофутурологfuturologЕкономічні цінності інформаційного суспільстваArticleС. 133-134658.80000-0002-1730-9341