Онищенко, Євген ЄвгеновичСобко, Олексій Олександрович2023-07-132023-07-132021-12Собко, О. О. Оптимізація балки відсіку шасі пасажирського літака за результатами аналізу її напружено-деформованого стану в умовах надлишкового тиску : магістерська дис. : 131 Прикладна механіка / Собко Олексій Олександрович. – Київ, 2021. – 57 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/58064Метою дипломної роботи є саме отпимізація по масі балки, що відноситься до коробчатої конструкціїї передньої шасі пасажирського літака. Критичним випадком вважається фактор подвійного надлшикового тиску, що діє на верхню панель, до якої відноситься розглядувана у цієї роботі балка. Аналітичним методом було пораховано та визначено оптимальні геометричні дані балки. Усі вхідні данні, діючі навантаження та пропонована геометрія – є лиш теоретичне припущення. У цій роботі було порахована втрата стійкості поясів з урахуванням локальної втрати стійкості (кріплінг), допустимі навантаження на розтяг верхнього та нижнього поясів, втрата стійкості стінки від двух силових факторів (момента та дотичних напружень). Також була пораховано ефективна ширина панелі, яка працює на стиск разом з нижнім поясом. Сама геометрія балки у цілому було підібрана ітераційним методом.57 с.ukефективна ширина панеліeffective panel widthвтрата стійкостіbucklingітераційний методiterative methodдопустимі навантаженняpermissible loadsрозтягstretchingОптимізація балки відсіку шасі пасажирського літака за результатами аналізу її напружено-деформованого стану в умовах надлишкового тискуMaster Thesis539