Давидова, О. Б.Солнцев, М. І.Зозульов, Олександр Вікторович2018-10-022018-10-022018Давидова, О. Б. Споживач у сучасному світі: проблеми ідентифікації, самосприйняття і взаємовідносини з навколишнім світом. використання в маркетингу [Електронний ресурс] / О. Б. Давидова, М. І. Солнцев, О. В. Зозульов // Актуальні проблеми економіки та управління : збірник наукових праць молодих вчених. – Електронні текстові дані (1 файл: 379 Кбайт). – 2018. – Вип. 12. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/24629ukповедінка споживачамаркетингідентифікаціясамосприйняттясамоусвідомленняconsumer behaviormarketingidentificationself-perceptionself-awarenessСпоживач у сучасному світі: проблеми ідентифікації, самосприйняття і взаємовідносини з навколишнім світом. використання в маркетингуA Consumer in the Modern World: Problems of Identification, Self-Perception and Relationship with the Entire World. Usage in MarketingArticle366.12