Орлова, Марія МиколаївнаБуковський, Олександр Миколайович2020-07-102020-07-102020-06Буковський, О. М. Графічний редактор для побудови 3D-моделі Voxel : дипломний проект ... бакалавра : 123 Комп'ютерна інженерія / Буковський Олександр Миколайович. – Київ, 2020. – 66 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/34951Кваліфікаційна робота включає пояснювальну записку (54 с., 19 рис., 2 табл., список використаної літератури з 15 найменувань, 3 додатки). Метою дипломного проєкту є розробка простого графічного редактору з використанням 3D моделі Voxel, який дозволяє дослідити можливості використання даної технології на сучасних персональних комп’ютерах. Розроблений графічний редактор дозволяє: створювати воксельну модель з існуючої моделі іншого типу; візуалізувати створені воксельні моделі; виконувати перетворення воксельних моделей з використанням буферів глибини. В процесі розробки були використані власні реалізації технології Voxel, розрідженого воксельного дерева та стандарт графічних адаптерів OpenGL 3.3. В ході розробки: - реалізовано об’єкт Voxel, що інкапсулює нюанси реалізації технології в умовах відсутності апаратної підтримки; - реалізовано розріджене воксельне дерево, що використовується для представлення об’єкту типу Voxel; - реалізовані алгоритми побудови, візуалізації та редагування воксельних об’єктів; - реалізовано простий графічний редактор з підтримкою розроблених алгоритмів. Результати дипломного проєкту можуть бути використані для оцінки можливостей воксельної технології та доцільності її використання.uk3DVoxelSVOграфічний редакторрозріджене воксельне деревобуфери глибиниOpenGLgraphic editorsparse voxel octreedepth buffersГрафічний редактор для побудови 3D-моделі VoxelBachelor Thesis66 с.