Дергачева, Вікторія ВікторівнаШевченко, Дар’я Сергіївна2021-01-062021-01-062020-12Шевченко, Д. С. Управління імпортною діяльністю підприємства в умовах соціальної відповідальності : магістерська дис. : 073 Менеджмент / Шевченко Дар’я Сергіївна. – Київ, 2020. – 125 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/38515Магістерська дисертація на тему: «Управління імпортною діяльністю підприємства в умовах соціальної відповідальності» містить 123 сторінки, 12 таблиць, 21 рисунок, 6 додатків. Перелік посилань нараховує 69 найменувань. Актуальність теми. На даний час соціальна відповідальність бізнесу входить до сфери стратегічного цілепокладання багатьох компаній. Без цього напрямку неможливо уявити успішну компанію, яка прагне відігравати роль лідера на ринку – як внутрішньому, так і міжнародному. Метою дослідження є вивчення особливостей здійснення вітчизняними підприємствами імпортної діяльності в умовах соціальної відповідальності та пошук напрямів підвищення ефективності їх ЗЕД шляхом розширення інструментів соціальної відповідальності. Завдання дослідження наступні: розглянути особливості управління імпортною діяльністю підприємства; розкрити сутність концепції соціальної відповідальності; здійснити діагностику проектів соціальної відповідальності від міжнародних компаній в Україні; навести оцінку рівня соціальної відповідальності підприємства з імпортною діяльністю; запропонувати механізм розвитку соціальної відповідальності підприємства; здійснити розроблення програми удосконалення управління імпортною діяльністю на засадах соціальної відповідальності; навести економічне обґрунтування ефективності та прогнозування запропонованих заходів, їх вплив на діяльність підприємства. Об’єктом дослідження є сучасні тенденції управління імпортною діяльністю компаній в умовах соціальної відповідальності. Предмет дослідження – соціально-відповідальний маркетинг в імпортній діяльності компаній. Методи дослідження: загально-наукові методи аналізу і синтезу, індукції та дедукції; фінансово-економічний аналіз; статистичний аналіз, компаративний аналіз, графічний. Наукова новизна одержаних результатів: проведено комплексне дослідження теоретичних та практичних аспектів здійснення вітчизняними підприємствами імпортної діяльності в умовах соціальної відповідальності та пошук напрямів підвищення ефективності їх ЗЕД шляхом розширення інструментів соціальної відповідальності. Практичне значення одержаних результатів - основні положення, висновки й рекомендації, викладені в роботі, можуть бути використані вітчизняними підприємствами для впровадження або ж розвитку соціально-відповідального маркетингу у їх імпортній діяльності. Апробація результатів роботи. 1. Шевченко Д.С., Манаенко І.М. Концептуальні засади соціально-відповідального маркетингу на підприємствах з імпортною діяльністю. «Ефективна економіка». 2020. № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8339 2. Шевченко Д.С., Манаенко І.М. Розвиток та особливості світової корпоративної відповідальності. Зб. тез доповідей I Міжнарожної науково-практичної конференції «Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи».ukімпортінкасозовнішньоекономічна діяльністьсоціальна відповідальністьглобалізаціясоціально-відповідальний маркетингстартапкоучингstartupcoachingcollectionimportforeign tradeactivitysocial responsibilityglobalizationsocial responsible marketingУправління імпортною діяльністю підприємства в умовах соціальної відповідальностіMaster Thesis125 с.339.56