Кавтиш, Оксана ПетрівнаСухомлин, Богдан Дмитрович2023-09-282023-09-282023Сухомлин, Б. Д. Економічне обґрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Сухомлин Богдан Дмитрович. - Київ, 2023. - 102 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60670Мета роботи полягає в економічному обгрунтуванні напрямів та розробленні заходів щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод». Методи дослідження. Для обгрунтування теоретичних основ та надання практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства використано методи економічного аналізу, кореляційно-регресійний аналіз, методи економетричного моделювання, методи спостереження, збору фактів, узагальнення та прогнозування, Також були використані методи стратегічного аналізу, серед них, зокрема, SWOT-аналізу, аналізу ринку та стратегічного аналізу конкурентів. Об'єктом є процес підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних підходів до підвищення ефективності маркетингової дільності ПрАТ «Миргородський завод мінеральних вод».102 с.ukуправління маркетингоморганізація маркетингової діяльностіконцепція маркетингуринок мінеральних водmarketing managementmarketing organization activitymarketing conceptmineral water marketЕкономічне обгрунтування напрямів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваBachelor Thesis