Фіялка, Світлана БорисівнаКонюшей, Анжеліка Сергіївна2024-09-032024-09-032023Конюшей, А. С. Омніканальний маркетинг як інструмент бізнес-моделі компанії в умовах війни : магістерська дис. : 061 Журналістика / Конюшей Анжеліка Сергіївна. - Київ, 2023. - 153 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68726Магістерська дисертація на тему «Омніканальний маркетинг як інструмент бізнес-моделі компанії в умовах війни» містить 153 сторінки комп’ютерного складання, з них 111 сторінок основного тексту, список використаної літератури зі 101 бібліографічного найменування та 3 додатки, які складаються з 56 ілюстрацій. ¬¬¬ Актуальність обраної теми зумовлена потребою впровадження для середнього бізнесу омніканальної стратегії під час війни та формування ефективного підходу щодо взаємодії з аудиторією через інтеграцію всіх можливих маркетингових каналів комунікації. Мета магістерської дисертації полягає у з’ясуванні особливостей омніканального маркетингу та розробленні практичних рекомендацій щодо вдосконалення омніканальної комунікаційної взаємодії для компанії з надання інформаційних та освітніх послуг. Об’єктом дослідження є омніканальний маркетинг як складник комунікаційної стратегії компанії. Предметом дослідження є комунікаційні взаємодії зі споживачем та трансформація бізнес-діяльності компанії під час війни за допомогою омніканального маркетингу. Наукова новизна дослідження полягає в систематизації знань щодо використання омніканального підходу, виявленні нових функцій цієї стратегії, що з’явилися під час війни, та в документуванні омніканальної стратегії на всьому шляху клієнта у компанії з надання інформаційних та освітніх послуг, а також у розробці рекомендацій і правил комунікації брендів в умовах російсько-української війни. Практичне значення отриманих результатів полягає в аналізі використання омніканального маркетингу та в розробленні рекомендацій щодо його впровадження в комунікаційні стратегії компанії з надання інформаційних та освітніх послуг в умовах війни. Результатом роботи є створення електронного посібника «Стратегія омніканальних комунікацій для компанії з надання інформаційних та освітніх послуг під час війни»153 с.ukомніканальний маркетингомніканальністьмодель омніканального маркетингуканали взаємодії зі споживачемомніканальний підхідомніканальна стратегіяшлях клієнтаомніканальна комунікаціяomnichannel marketingomnichannelomnichannel marketing modelchannels of interaction with the consumeromnichannel approachomnichannel strategycustomer journeyomnichannel communicationОмніканальний маркетинг як інструмент бізнес-моделі компанії в умовах війниMaster Thesis[339.138:316.774]:355.01(477)(043.3)