Бондаренко, Олександра2024-12-252024-12-252024Бондаренко, О. Організаційно-педагогічні умови розвитку осбистісного потенціалу учнівської молоді в Данії / Бондаренко, Олександра // Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця (НПК-2024) : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 5-6 грудня 2024 р., м. Суми, Україна. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. – C. 169-170.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71322Бондаренко О. Організаційно-педагогічні умови розвитку особистісного потенціалу учнівської молоді в Данії. У статті описаний аналіз данських науково-педагогічних джерел, освітньонормативних документів і бесід з педагогами Данії, визначено та схарактеризовано чотири основні організаційно-педагогічні умови, які в своїй комплексній взаємодії забезпечують розвиток особистісного потенціалу учнівської молоді в данських школах післябазової середньої освіти.183 с.ukОрганізаційно-педагогічні умови розвитку осбистісного потенціалу учнівської молоді в ДаніїArticleC. 169-170378.14:001.89:371ю133-057.875(08)0000-0001-9332-612X