Чебоненко, Дмитро Станіславович2025-07-012025-07-012024Чебоненко, Д. С. Мовні засоби та стратегії привернення уваги споживачів до локалізованих сайтів продажу / Дмитро Чебоненко // VI Annual Conference on Current Foreign Languages Teaching Issues in Higher Education : Conference Proceedings of the International Scientific and Practical Conference, [Kyiv], 15 May 2024 / Igor Sikorsky Kyiv Polytechnic Institute. – Kyiv, 2024. – P. 13–17.78112https://ela.kpi.ua/handle/123456789/74569Розглянуто вимоги до локалізації сайтів продажу, що дає змогу вдосконалити систему пошуку та зробити інтернет-ресурс більш зручним для користувача. Наголошено на важливості врахування мовних особливостей, створення глосаріїв та словників, які забезпечують точність і коректність перекладу. Визначено цінність реклами, яка полягає у приверненні уваги покупця як візуалізацією, так і мовленнєвими та текстовими засобами. Представлені види реклами (контекстна, банерна, каталожна, сайтів, веб-сторінок, соціальних мереж, блогів та мікроблогів тощо).ukadvertisingsite adaptationlanguage functioningonline buyersproductadvertising contentМовні засоби та стратегії привернення уваги споживачів до локалізованих сайтів продажуArticleP. 13–170000-0003-2071-2796