Дегтяренко, Марина Олексіївна2024-06-242024-06-242023Дегтяренко, М. О. Рівень залучення студентів до онлайн-навчання на прикладі занять англомовного наукового гуртка «English for Science» / Дегтяренко Марина Олексіївна // Вісник науки та освіти. Cерія «Педагогіка». - 2023. - №11 (17). - С. 662-668.http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/issue/view/194https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67376наукова статтяЗа останні роки впровадження дистанційного навчання в українських вищих навчальних закладах студенти онлайн-дисциплін ізольовані, можуть втрачати інтерес до навчання і, як наслідок, це призводить до зниження ефективності навчання. Незважаючи на те, що впровадження дистанційного навчання відкриває нові можливості з використання сучасних технологій і засобів взаємодії між учасниками освітнього процесу, дає змогу студентам здобувати знання і навички на відстані, використовуючи світові онлайн-ресурси, така форма взаємодії передбачає підбір і своєчасну зміну підходів до навчання та викладання, які повинні дозволяти викладачу виявляти проблеми здобувачів з онлайн-контентом на ранніх етапах, знаходити їхнє вирішення та отримувати своєчасний зворотнийukонлайн-навчаннязалучення студентіванглійська моваангломовний гуртокнауковий дискурс«English for Science»анонімне опитуванняonline learningstudent connectednessEnglish languageEnglish clubscientific discourse"English for Science"anonymous surveyРівень залучення студентів до онлайн-навчання на прикладі занять англомовного наукового гуртка «English for Science»Student Connectedness Scale in the Online Classes of the Scientific English Club ‘English for Science’ArticleС. 662-668https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-11(17)811.111`276(073)+378:37.090000-0002-9877-8106