Галацин, Катерина ОлександрівнаФещук, Алла Михайлівна2023-04-172023-04-172021Галацин, К. О. Мотивація магістрів технічних спеціальностей до оволодіння іншомовною науковою комунікацією / Галацин, К. О., Фещук, А. М. // АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. Серія: ПЕДАГОГІКА. – 2021. – Вип. 4, Ч. 1. – С. 57-64.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54623У статті розкрито специфіку іншомовної наукової комунікації: це не тільки певне наукове оточення, а й володіння науковою термінологією, уміння її використовувати, здатність вести обмін думками, обґрунтовувати позицію і доводити її, уміння слухати і акцентувати увагу на значимій інформації тощо. Наголошено, що основою дидактичної системи навчання магістрів має бути андрагогічний підхід, тобто врахування особливостей навчання дорослих, зокрема того, що у них внутрішні мотиватори переважають над зовнішніми. Розкрито можливості використання сучасних педагогічних технологій та психолого-педагогічних підходів для мотивації магістрів технічних спеціальностей з метою формування в них мовних знань та мовленнєвих компетентностей, необхідних для ефективного спілкування в академічному науковому просторі. Зокрема, визначено, що ефективними мотиваторами навчання дорослих є не тільки їх цілі і домагання, а й форми організації освітньої діяльності, методи і технології, як-от: технології групового навчання, технології проблемного навчання, застосування інтерактивних технологій, технологій дистанційного навчання. Перспективними є дослідження особливостей реалізації індивідуальних особливостей студентів технічних спеціальностей у процесі оволодіння знаннями та компетентностями для іншомовного наукового спілкування в науковому просторі.ukіншомовне спілкуваннянаукова комунікаціяпедагогічні технологіїмотиваціяМотивація магістрів технічних спеціальностей до оволодіння іншомовною науковою комунікацієюArticleС. 57-64https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.4.1.8378.22:6]:005.32+378.016:81’2430000-0003-3297-82840000-0003-3683-099X