Галацин, Катерина ОлександрівнаФещук, Алла МихайлівнаЯрошенко, Ольга Леонідівна2023-04-172023-04-172022Галацин, К. О. Педагогічний аналіз у роботі викладача англійської / Галацин, К. О., Фещук А. М., Ярошенко, О. Л. // Педагогічні науки: теорія та практика. – 2022. – Вип. № 1. – С. 258-264.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54624У статті розглянуто суть педагогічного аналізу як важливої складової педагогічної діяльності викладача англійської мови. Наголошено, що завданням педагогічного аналізу в роботі викладача є: вивчення реального стану знань, умінь, навичок; формування компетентностей студентів; об’єктивної оцінки результатів, встановлення причинно-наслідкових зв’язків та прийняття рішень щодо удосконалення освітнього процесу; власного науково-методичного рівня; здійснення індивідуального підходу до студентів, вибір адекватних форм, методів та технологій, а також обов’язкове корегування результатів освітньої діяльності з прогнозуванням шляхів її оптимізації. Виділено мету, об’єкт, напрями та алгоритм реалізації педагогічного аналізу в діяльності викладача англійської мови у закладі вищої технічної освіти. Розкрито особливості реалізації педагогічного аналізу на різних етапах організації освітнього процесу в закладі вищої освіти. Визначено основні напрями педагогічного аналізу викладача англійської мови. Зокрема, зауважено, що обов’язковим елементом алгоритму педагогічного аналізу є проведення контрольних замірів основних показників якості навчання студентів після корекції роботи та їх аналіз і співставлення із визначеними цілями вивчення англійської мови на конкретному етапі. Наголошено на необхідності аналітичної та інформаційно-аналітичної компетентності викладача. Акцентовано увагу, що подальших наукових розробок вимагає розробка кваліметричного підходу до визначення показників і критеріїв роботи викладача та студентів.ukпедагогічний аналізвикладач англійської мовиінформаційна компетентністьінформаційно-аналітична компетентністьПедагогічний аналіз у роботі викладача англійської мовиArticleС. 258-264https://doi.org/10.26661/2786-5622-2022-1-39811.111:378.0160000-0003-3297-82840000-0003-3683-099X0000-0002-8275-2227