Гнітецький, Є. В.Грібініченко, О. П.2018-03-152018-03-152017Гнітецький Є. В. Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачами / Гнітецький Є. В., Грібініченко О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2017. – № 14. – С. 286–291. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/22354ukповедінка споживачасексуальні стимулимотиваціїдослідження споживчих мотиваційрекламаconsumer behavioursexual incentivesmotivationsconsumer motivation researchadvertisingповедение потребителясексуальные стимулымотивацииисследование потребительских мотивацийрекламаJEL classification: M31Еволюція форм сексуальних стимулів у рекламі та фактори, що вплинули на їх сприйняття споживачамиEvolution of forms of the sexual incentives in advertising and factors that have influenced consumer perception of themЭволюция форм сексуальных стимулов в рекламе и факторы, повлиявшие на их восприятие потребителямиArticleС. 286-291https://doi.org/10.20535/2307-5651.14.2017.108729339.138