Шевченко, Інна БориславівнаШендерівська, Ліна Петрівна2021-06-022021-06-022021Бізнес-планування медійних та видавничих підприємств: розрахункова робота [Електронний ресурс] : навчальний посібник для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 073 «Менеджмент» освітньо-професійної програми «Медіаменеджмент та адміністрування у видавничо-поліграфічній галузі» / КПІ ім. Ігоря Сікорського ; уклад.: І. Б. Шевченко, Л. П. Шендерівська. – Електронні текстові дані (1 файл: 40 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. – 20 с. – Назва з екрана.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/41313Методичні вказівки розроблені для допомоги студентам зі спеціальності 073 "Менеджмент" денної форми навчання. Вони містять основні вимоги до змісту та оформлення розрахункової роботи та рекомендації щодо її написання. Розрахункова робота передбачає розробку бізнес-плану впровадження інноваційного медійного продукту на діючому підприємстві або на новоствореному. Виконання роботи сприяє опануванню ефективних прийомів та методів бізнес-планування, підкріпленого необхідними навичками; визначати актуальні конкретні цілі розвитку організацій, приймати та реалізовувати управлінські рішення щодо реалізації бізнес-ідеї, її ресурсного забезпечення, організації матеріально-технічного забезпечення медійної галузі та раціонального розподілу ресурсів, фінансування бізнес-проєкту.ukбізнес-плануваннябізнес-ідеямедіаБізнес-планування медійних та видавничих підприємств: розрахункова роботаMethodical Material20 с.