Фіялка, Світлана БорисівнаМельник, Іванна Олександрівна2022-06-292022-06-292021-06Мельник, І. О. Концепція дитячої інтерактивної абетки ґаджетів : дипломний проект … бакалавра : 061 Журналістика / Мельник Іванна Олександрівна. – Київ, 2021. – 103 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48275Мета дослідження — створити інтерактивну абетку для дітей старшого дошкільного віку з урахуванням особливостей дитячої психології та перцепції інтерактивних елементів. Уперше досліджено комплексний вплив інтерактивного видання на психіку дитини з орієнтацією на дослідження з галузі педагогіки та психології; з огляду на теоретичну базу вдосконалено поняття «інтерактивне видання»; унаочнено різницю між «абеткою» та «букварем»; поліпшено дефініцію поняття «віршований текст». Завдяки експериментальному опитуванню сформовано уявлення батьків дітей дошкільного віку щодо зацікавлення інтерактивними виданнями, особливо навчального та пізнавального спрямування. Встановлено, що інтерактивні видання тільки набувають популярності серед споживачів, однак уже помітно бракує якісних варіантів. Сформовано основні положення професійної роботи редактора з інтерактивними виданнями, ураховуючи мультимедійний матеріал, які систематизовано в теоретичній моделі. Послідовно викладено засади створення інтерактивної абетки на тему сучасного «ґаджетаріуму». За допомогою SWOT-аналізу визначено сильні та слабкі сторони конкретного видання й названо найефективніші способи його просування. Підготовлено інтерактивну дитячу абетку на тему сучасного «ґаджетаріуму» для авдиторії віком 5–7 років.ukабеткаґаджетдитяча літератураінтерактивне виданняредагуванняредакторстворенняalphabetgadgetchildren's literatureinteractive publicationeditingeditorcreationКонцепція дитячої інтерактивної абетки ґаджетівBachelor Thesis103 с.