Орлова, Марія МиколаївнаБаглай, Іванна Юріївна2020-07-102020-07-102020-06Баглай, І. Ю. Онлайн-гра клієнт-серверної архітектури : дипломний проєкт ... бакалавра : 123 Комп'ютерна інженерія / Баглай Іванна Юріївна. – Київ, 2020. – 72 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/34948Кваліфікаційна робота включає пояснювальну записку (58 с., 21 рис., 3 табл., список використаної літератури з 18 найменувань, 3 додатки). Метою бакалаврського дипломного проєкту є дослідження та структуризація теоретичних відомостей, необхідних для розробки та реалізації онлайн-гри, і на основі отриманих даних розробити власну онлайн-гру клієнт-серверної архітектури. Для досягнення поставленої мети проведено аналіз існуючих топологій з’єднання вузлів у мережі, шаблони проектів, призначених для синхронізації процесів, алгоритмів оптимізації кількості синхронізуючої інформації. В результаті роботи було програмно реалізовано онлайн-гру, в якій було використано оптимальні та спеціалізовані під певну задачу алгоритми. Перевагою даного проєкту є абстрактність розробленої архітектури, що реалізує синхронізацію. Результати дипломної роботи можуть бути використанні для вивчення основних концепцій онлайн-гри. А розроблена архітектура синхронізації може бути використана для розробки мережевих ігор. При розробці онлайн-гри було використано ресурси: мова програмування С++, програма імітації умов мережі clumsy, програма візуалізації роботи потоків в реальному часі Tracy Profiler.ukонлайн-граклієнт-серверна топологіяреплікація об’єктівнавігаційна система обчислення шляхузатримкатранспортні протоколисинхронізаціяonline gameclient-server topologyobject replicationdead reckoningpath delaytransport protocolssynchronizationОнлайн-гра клієнт-серверної архітектуриBachelor Thesis72 с.