Дергачова, В. В.Григорова, З. В.2023-10-022023-10-022023Дергачова, В. В. Роль контент маркетингу в рамках inbound маркетингу / Дергачова В. В., Григорова З. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2023. – № 26. – C. 7-13. – Бібліогр.: 22 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60747Стаття розглядає концепції «outbound» і «inbound» маркетингу, зосереджуючись на контент-маркетингу як складовій «inbound» стратегії. Виокремлюються недоліки «outbound» маркетингу, такі як високі витрати і низька ефективність, що виникають через неселективний підхід до аудиторії. Відзначається, що натомість «іnbound» маркетинг та контент-маркетинг спрямовані на залучення потенційних клієнтів шляхом надання корисного та цінного контенту, що спонукає їх до дій. В статті також розглядається визначення контент-маркетингу та його відмінності від «inbound» маркетингу. Підкреслюється, що контент-маркетинг повинен бути спрямований на задоволення потреб споживачів, але при цьому також служити і цілям бізнесу. Зазначається, що «inbound» маркетинг включає більш широкий спектр інструментів та методів, порівняно з контент-маркетингом. Розглядаються різниця в спрямованості та змісті між двома підходами, а також поле діяльності кожного з них. Доводиться, що контент маркетинг та inbound маркетинг не синонімами, оскільки inbound маркетинг є більш широкою категорією.ukoutbound маркетингinbound маркетингконтент-маркетингклієнтоорієнтований підхідцінний контентзалучення клієнтівконверсіяпотреби клієнтівефективність маркетингуoutbound marketinginbound marketinginbound marketingcontent marketingcustomer-centric approachvaluable contentcustomer engagementconversioncustomer needsmarketing effectivenessРоль контент маркетингу в рамках inbound маркетингуThe role of content marketing within inbound marketingArticlePp. 7-13https://doi.org/10.32782/2307-5651.26.2023.1339.1380000-0003-0317-86750000-0003-4547-9812