Чукурна, О. П.2017-01-052017-01-052016Чукурна О. П. Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств / Чукурна О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 424–430. – Бібліогр.: 8 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/18422ukметоди ціноутвореннярегресіякореляціямашинобудуванняфактори ціноутворенняпитома цінаpricing methodsregressioncorrelationengineeringpricing factorsthe specific priceметоды ценообразованиярегрессиякорреляциямашиностроениефакторы ценообразованияудельная ценаВдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємствImproving market pricing methods of machine-building enterprisesСовершенствование методов маркетингового ценообразования машиностроительных предприятийArticleС. 424-430338.5:330.4