Галацин, Катерина ОлександрівнаФещук, Алла Михайлівна2023-04-182023-04-182020Галацин, К. О. Види самостійної роботи студентів технічних спеціальностей на заняттях з англійської мови / Галацин К. О., Фещук А. М. // Научен вектор на Балканите. – 2020. – Том 4 № 1 (7) – С. 13-17.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/54690У статті здійснено аналіз різних видів самостійної роботи з англійської мови для студентів технічних спеціальностей. Актуальність проблеми обумовлена необхідністю формування особистості здатної до виконання успішної, продуктивної та ефективної професійної діяльності з використанням англомовної професійної лексики, оскільки для фахівців технічної сфери володіння англійською мовою важливе як для навчання, так і для подальшого кар’єрного зростання. Метою статті є характеристика видів самостійної роботи студентів технічних спеціальностей з англійської мови. У процесі наукового пошуку використано методи аналізу, синтезу, узагальнення, систематизації, умовисновки, спостереження. На основі аналізу поглядів вчених та власного досвіду роботи, самостійну роботу з англійської мови для студентів технічних спеціальностей розглянуто як цілеспрямовано організовану самостійну аудиторну та позааудиторну систему індивідуальних чи групових завдань, спрямованих на формування в майбутніх інженерів професійної англомовної компетентності та особистісної суб’єктності. Метою самостійної роботи майбут¬ніх інженерів з англійської мови визначено оптимізацію процесу навчання іноземній мові; актуалізацію та активі¬зацію пошуку нових знань; творчий характер освітнього процесу; підвищення якості засвоєння основних ключових англомовних компетенцій майбутніми фахівцями технічної сфери. Розроблено та запропоновано завдання аудитор¬ної та позааудиторної самостійної роботи в процесі вивчення курсу «Англійська мова професійного спрямування» для студентів 4 курсу спеціальності «133 Галузеве машинобудування». Класифіковано й розроблено види вправ, які доцільно використовувати для самостійної роботи майбутніх інженерів в оволодінні компетентністю в аудіюванні (вправи на розвиток ймовірного прогнозування, сприйняття мовленнєвого потоку, розвиток механізму осмислення, розвиток аудитивної пам’яті, встановлення логіки смислового повідомлення). Визначено форми самостійної роботи (індивідуальна, парна, в малих групах, групова), які спрямовані на підвищення ефективності пізнавальної діяльності студентів завдяки самоконтролю і взаємному контролю.ukсамостійна роботааудиторна самостійна роботапозааудиторна самостійна роботаанглійська мовамета самостійної роботистуденти технічних спеціальностейвиди вправ самостійної роботи з аудіюванняВиди самостійної роботи студентів технічних спеціальностей на заняттях з англійської мовиArticleС. 13-17https://doi.org/10.34671/SCH.SVB.2020.0401.000337.041:62:378.016.811.111’2430000-0003-3297-82840000-0003-3683-099X