Тульчинська, Світлана ОлександрівнаЛюбежаніна, Софія Олегівна2024-06-282024-06-282024Любежаніна, С. О. Економічне обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства : дипломна робота ... бакалавра : 051 Економіка / Любежаніна Софія Олегівна. – Київ, 2024. – 89 c.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/67599Мета роботи полягає в дослідженні напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції та розробці рекомендацій щодо конкретних заходів на обраному підприємстві. Для аналітичного дослідження та розробки пропозицій було використано логічний, стратегічний, порівняльний, графічний метод, а також комплексний метод та метод експертної оцінки. Результатом роботи є формування та обґрунтування двох шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, а саме вдосконалення асортименту та впровадження ефективної маркетингової політики. Об’єктом дослідження є процес підвищення конкурентоспроможності ФОП «Любомльська пекарня». Предметом дослідження є сукупність теоретико-методичних і практичних підходів щодо підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства.89 c.ukконкурентоспроможністьвиробництвопродукціявитратиприбутокпідприємствоспоживачіЕкономічне обґрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваBachelor Thesis