Киричок, А. П.2024-01-042024-01-042022Киричок, А. П. Роль інформаційного менеджменту у системі кризово-комунікаційного реагування / А. П. Киричок // Технологія і техніка друкарства. - 2022. - Вип. 3(77). - С. 88-94.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/63522Метою дослідження є аналіз та обґрунтування ролі інформаційного менеджменту у системі кризовокомунікаційного реагування. На основі проведеного дослідження проаналізовано наукові підходи до визначення поняття «інформаційний менеджмент».ukкризово-комунікаційне реагуванняінформаційний менеджменткризакомунікаціязасоби масової інформаціїстратегіярепутаціяcrisis communication responseinformation managementcrisiscommunicationmass mediastrategyreputationРоль інформаційного менеджменту у системі кризово-комунікаційного реагуванняArticleС. 88-94https://doi.org/10.20535/2077-7264.3(77).2022.273104316.4