Шевлюга, А. Г.Зозульов, О. В.2022-06-012022-06-012021Шевлюга, А. Г. Науково-методичні положення розробки та впровадження на засадах маркетингу ігрового продукту / А. Г. Шевлюга, О. В. Зозульов // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2021. – № 18. – С. 119-128. – Бібліогр.: 7 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/47668ukринок мобільних ігоркросплатформенні магазиниалгоритм рекомендаційрозробка мобільних додатківвбудовані покупкирекламні інтеграціїмодель free-to-playметрикимеханікиmobile games marketcross-platform storesrecommendation algorithmmobile app developmentembedded shoppingadvertising integrationfree-to-play modelmetricsmechanicsНауково-методичні положення розробки та впровадження на засадах маркетингу ігрового продуктуArticleС. 119-128https://doi.org/10.20535/2307-5651.18.2021.235960339.13.0240000-0002-2903-98870000-0001-7087-2080