Кубишина, Надія СергіївнаРожошенко, Юрій Олексійович2021-02-112021-02-112020-12Рожошенко, Ю. О. Розроблення нової інформаційної послуги підприємства : магістерська дис. : 075 Маркетинг / Рожошенко Юрій Олексійович. – Київ, 2020. – 102 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39314Магістерська дисертація на тему “Розроблення нової інформаційної послуги підприємства” складається зі вступу, трьох розділів, висновків, літератури (60 шт.). Робота виконана на 102 сторінках, містить 28 рисунків та 19 таблиць. Метою даної дисертації є надання теоретичних та практичних рекомендацій щодо розроблення нової інформаційної послуги підприємства, що функціонує на ринку інформаційних послуг України. Об’єктом дослідження є процес розроблення нової інформаційної послуги підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади і практичні положення до розроблення нової інформаційної послуги. Методологічною основою дослідження - теоретичні положення, викладені в роботах вітчизняних і зарубіжних авторів, сайт компанії та її конкурентів, матеріали інтернет видань. У рамках написання роботи були використані результати науково-практичних конференцій, семінарів, інформація, що взята з вітчизняної та зарубіжної літератури, результати проведеного дослідження, що було проведено автором. Для вирішення поставлених завдань були використані методи порівняльного аналізу, методи візуалізації (табличні, графічні), методи групування. Наукова новизна - під час написання магістерської дисертації було удосконалено процес розроблення та виведення нової інформаційної послуги, що на відміну від існуючих враховує специфіку сучасного стану та тенденції ринку інформаційних послуг.ukпослугаінформаційна послугаознакикритеріїкласифікаціяетапконцепціяринок інформаційних послугпопитпропозиціяконкуренціяринокserviceinformation serviceconsumer marketdemandsupplycompetitionmarketРозроблення нової інформаційної послуги підприємстваMaster Thesis102 с.339.138