Shalamay, A.2024-12-052024-12-052024Shalamay, A. The linguistic and stylistic features of spoken narrative videogame text / Anastasiya Shalamay // Advanced Linguistics. – 2024. – № 13. – P. 10-17.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/71018У статті наведено результати лінгвостилістичного аналізу внутрішньоігрового тексту, взятого з шести відеоігор різних ігрових та наративних жанрів, та зроблено спробу схарактеризувати стилістичні, граматичні та лексичні особливості усного наративного тексту у порівнянні із письмовим наративним текстом та текстом інтерфейсу. В результаті аналізу було виявлено, що усний сюжетний текст відеоігор тяжіє до розмовного стилю мовлення, та, на відміну від інших видів тексту, в ньому частіше вживаються колоквіалізми, вигуки та слова-філери. Як і письмові тексти наративного характеру, він містить значно більшу кількість форм на позначення минулого та майбутнього часів, відтоді як у тексті інтерфейсу частіше вживаються форми теперішнього часу та вираження імперативної модальності. Усний сюжетний текст також виділяється широким розповсюдженням віртуалміфоперсонімів та частішим вживанням фразових дієслів, що випереджають їхні однослівні еквіваленти в 3,1-3,7 разів.ukThe linguistic and stylistic features of spoken narrative videogame textArticleС. 10-17https://doi.org/10.20535/.2024.13.3016060000-0002-2868-8770