Язвінська, Надія ВікторівнаРубан, Євген Ігорович2024-09-252024-09-252024Рубан, Є. І. Підвищення рівня лояльності споживачів ТОВ «Маленька Голландія» : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Рубан Євген Ігорович. - Київ, 2024. - 119 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69243Бакалаврська робота обсягом 100 сторінок, містить загалом 77 таблиць та рисунків. Дослідження присвячено аналізу шляхів підвищення рівня лояльності споживачів ТОВ «Маленька Голландія». В ході дослідження було запропоновано практичні нововведення, спрямовані на підвищення обізнаності споживачів до продукції компанії та стимулювання повторних купівель. Теоретична частина роботи детально аналізує підходи до визначення поняття «лояльність» та маркетинговий інструментарій, маніпулювання яким здатне вплинути на споживчу прихильність. Аналітична частина базується на проведенні маркетингового дослідження, яке включало методи кабінетних досліджень, кількісного опитування кінцевих споживачів та якісного дослідження – проведення інтерв’ю. Завдяки аналізу первинних джерел інформації було визначено основні аспекти поняття лояльності та розроблено план дій для визначення шляхів її підвищення. На останньому етапі дослідження було запропоновано перелік рекомендацій для вирішення маркетингової управлінської проблеми підприємства. На основі отриманих результатів здійснено розрахунки економічної доцільності запропонованих заходів, що дозволило зробити висновок про перспективність впровадженого проекту.119 с.ukринок молочної продукції Українимолочні продуктийогуртиприхильність до торгової маркизбільшення повторних купівельопитування споживачівмаркетингпродажілояльність на ринку в2слояльність на ринку в2вdairy market of Ukrainedairy productsyogurtsloyalty in the B2C marketloyalty in the B2B marketbrand loyaltyincreasing repeat purchasesconsumer surveysmarketingsalesПідвищення рівня лояльності споживачів ТОВ «Маленька Голландія»Bachelor Thesis