Приймак, Богдан ІвановичХомич, Юрій Сергійович2024-02-142024-02-142024Хомич, Ю. С. Система автоматичного керування тяговим електроприводом робо-таксі : магістерська дис. : 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка / Хомич Юрій Сергійович. – Київ, 2024. – 107 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64586Магістерська дисертація містить: сторінок – 107, рисунків – 52, таблиць – 17, графічна частина на 6 листах А1. Метою дисертації є оптимізація втрат потужності в асинхронному двигуні та дослідження системи автоматичного керування асинхронним двигуном робо таксі. У даній роботі був проведений аналітичний огляд робо-таксі, після якого були описані вимоги до тягового електроприводу. Був проведений математичний опис системи векторного керування асинхронним двигуном. Розраховано електропривод, відповідно до параметрів якого були підібрані АКБ та перетворюючий пристрій. Була побудована функціональна схема САК електроприводом робо-таксі, розраховані регулятори. У середовищі MATLAB\Simulink була побудована модель і побудовані графіки перехідних процесів в трьох режимах: рух циклом NEDC-15 у місті без врахування оптимізатора втрат, рух вгору без врахування оптимізатора втрат, рух циклом NEDC-15 у місті з врахуванням оптимізатора втрат. В результаті була отримана точна справна модель САК АД робо-таксі. Був складений стартап проект.107 с.ukтяговий електроприводмоделюванняасинхронний двигунробо-таксіоптимізатор втратвекторне керуванняtraction drivemodelingasynchronous motorrobo-taxiloss optimizervector controlСистема автоматичного керування тяговим електроприводом робо-таксіMaster Thesis62-52