Недашківський, Олексій ЛеонідовичПередера, Віктор Романович2024-02-062024-02-062024Передера, В. Р. Методи та моделі опису предметної області та бізнес-процесів на прикладі навчання в аспірантурі : магістерська дис. : 105 Інженерія програмного забезпечення / Передера Віктор Романович. – Київ, 2024. – 105 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64345В рамках даного дослідження можна було переконатися, що на даний момент освітні заклади потребують нових та сучасних інструментів для покращення освітнього процесу. Одним з таких є створений веб-додаток аспіранта кафедри. В рамках роботи було розроблено та описано методи та моделі бізнес-процесів на прикладі навчання в аспірантурі.Магістерська дисертація за темою “Методи та моделі опису предметної області та бізнес-процесів на прикладі” виконана студентом кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці НН ІАТЕ Передерою Віктором Романовичем зі спеціальності 121 “Інженерія програмного забезпечення” за освітньо-професійною програмою “Інженерія програмного забезпечення інтелектуальних кібер-фізичних систем і веб-технологій” і складається зі вступу, шести розділів, висновків та 3 додатків. Робота містить посилання на 25 джерел, 34 рисунки та 23 таблиці. Основна частина роботи викладена на 105 сторінках. Актуальність. Актуальність теми дослідження обумовлена наступними чинниками: 1. Відсутність достатнього інструментарію для ефективної взаємодії між аспірантами та науковими керівниками під час виконання наукових робіт. 2. Існуючі системи підтримки навчального процесу часто не відповідають сучасним стандартам користувацького інтерфейсу, що призводить до їхньої непопулярності серед користувачів. Метою даної роботи є дослідження робочих потреб аспірантів та розробка користувацького інтерфейсу на основі розроблених методів та моделей для опису предметної області та бізнес-процесів в контексті навчання в аспірантурі. Об’єктом дослідження виступають інформаційні системи підтримки навчального процесу та їхні бізнес-процеси. Предметом дослідження виступають методи та моделі опису бізнес-процесів на прикладі навчання в аспірантурі. Методи дослідження. Один із підходів включає в себе застосування методів аналізу та моделювання бізнес-процесів з використанням сучасних технологій. Використання таких методів, як BPMN (Business Process Model and Notation), дозволяє візуалізувати та оптимізувати внутрішні процеси аспірантської діяльності. Крім того, для опису предметної області можуть бути застосовані концепції онтологій та UML (Unified Modeling Language). Ці методи дозволяють систематизувати та узгоджувати інформацію, сприяючи ефективнішому управлінню навчальним процесом та сприяючи підвищенню якості наукової роботи в аспірантурі. Практичне значення одержаних результатів дослідження полягає в покращенні управління навчанням в аспірантурі. Застосування методів та моделей опису бізнес-процесів та предметної області дозволяє ефективно впроваджувати технології управління, оптимізувати процеси та підвищувати загальну продуктивність. Це сприяє покращенню навчального процесу та наукової діяльності в аспірантурі, забезпечуючи більш ефективне використання ресурсів та підвищення якості освітнього процесу. Апробація результатів дисертації. Основні положення та висновки дослідження обговорювалися на засіданні кафедри інженерії програмного забезпечення в енергетиці та висвітлювалися на І Міжнародній науково-практичній конференції «Сучасні аспекти інженерії програмного забезпечення». Публікації. Зміст і результати дослідження відображено в публікації: Недашківський О. Л., Передера В. Р. Розробка користувацького інтерфейсу веб-додатку кабінетy кафедри на основі моделей опису бізнес-процесів навчання в аспірантурі. Перша Міжнародна науково-практична конференція присвячена125-й річниці КПІ ім. Ігоря Сікорського «Сучасні аспекти інженерії програмного забезпечення», 14 грудня 2023 р., м. Київ. Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського». 2023. С. 54 - 58. Ключові слова: кафедра, бізнес-процес, системи підтримки навчального процесу, користувацький інтерфейс, веб-додаток.105 с.ukвеб-додатокбізнес-процескористувацький інтерфейссистеми підтримки навчального процесуМетоди та моделі опису предметної області та бізнес-процесів на прикладі навчання в аспірантуріMaster Thesis004.4