Шашина, Марина ВолодимирівнаХаритоненко, Діана Вікторівна2024-02-012024-02-012024Харитоненко, Д. В. Управління збутовою політикою ТОВ «Укргідро 2009» з метою підвищення ефективності його діяльності : магістерська дис. : 051 Економіка / Харитоненко Діана Вікторівна. – Київ, 2024. – 114 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/64178Метою наукового дослідження є обґрунтування науково – методичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення управління збутовою політикою ТОВ «Укгрідро 2099» з метою підвищення його ефективності. Об’єктом дослідження є процес управління збутовою політикою ТОВ «Укргідро 2099». Предметом дослідження в рамках цієї роботи сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів щодо вдосконалення управління збутовою політикою підприємства гідроенергетичної галузі. Для дослідження теми та розробки власних пропозицій було застосовано низку наукових методів. Для дослідження було задіяно низку наукових методів. Зокрема, методи наукового узагальнення та групування дозволили узагальнити теоретико практичні особливості збутової політики і систематизувати результати спостережень. Історичний і системний підходи використовувались для розгляду об'єктів як цілісних систем. Метод порівняння дав змогу зіставити процеси і об'єкти. Застосування логічного, аналітичного методів та кількісного аналізу сприяло структуруванню проблеми та оцінці результатів. Також були задіяні метод аналізу ієрархій для прийняття рішень щодо збутової політики та метод експертних оцінок для аналізу ризиків. В роботі запропоновано та обґрунтовано необхідність удосконалення збутової політики ТОВ «Укргідро 2009» шляхом розширення мережі каналів збуту, що є стратегічно виваженим кроком для посилення ринкових позицій компанії. Запропонований підхід полягає у виході на роздрібний сегмент ринку та налагодженні продажів частини електроенергії безпосередньо приватним споживачам на умовах довгострокових договорів. Реалізація цієї моделі дозволить розширити клієнтську базу, підвищити гнучкість ціноутворення та ліквідність продажів, а також посилити клієнтоорієнтованість бізнесу. Згідно з проведеним аналізом, додаткові витрати на реалізацію даної стратегії будуть несуттєвими, в той час як прогнозоване зростання чистого доходу може скласти 48,4%. Це суттєво підвищить фінансову стійкість ТОВ «Укргідро 2009» на лібералізованому ринку електроенергії.114 с.ukзбутова політикааналіз збутової політикипідвищення ефективності збутузбут гідроелектростанціїsales policyimproving sales efficiencyassessment of sales activitiessales of a hydroelectric power plantУправління збутовою політикою ТОВ «Укргідро 2009» з метою підвищення ефективності його діяльностіMaster Thesis338.266.4