Солнцев, Сергій ОлексійовичПаращенко, Дар’я Денисівна2024-09-262024-09-262024Паращенко, Д. Д. Удосконалення маркетингових комунікацій бренду VOVK на ринку жіночого одягу України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / Паращенко Дар’я Денисівна. - Київ, 2024. – 128 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/69276Дипломна робота на тему « Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства «VOVK» на ринку жіночого одягу України», містить 27 таблиць, 22 рисунки та 3 додатки, а загальний обсяг основної частини складає 121 сторінки. Метою даної роботи є проведення дослідження для визначення напрямів удосконалення маркетингових комунікацій підприємства «VOVK» на ринку жіночого одягу. В ході дослідження було проведено кабінетні дослідження внутрішньої та зовнішньої вторинної інформації задля отримання інформації про стратегії маркетингових комунікацій успішних на ринку зарубіжних та українських підприємств. Також проведено опитування споживачів та фокус-групи. В результаті дослідження було виявлено інструменти комунікацій підприємства, які мають високу ефективність, тому їх рекомендується використовувати і надалі, а саме: особисті рекомендації від друзів чи родини, реклама в торгових центрах та соціальна мережі Instagram. Також виділено інструменти які, недостатньо використовуються, але можуть бути ефективними при їх удосконалені, такі як: соціальні мережіFacebook та TikTok, телебачення та активна участь у благодійних заходах та модних показах. Крім того було виявлено потребу в оптимізації інтернет-магазину бренду «VOVK». Новизна отриманих результатів виявляється у розробці комплексної моделі маркетингових комунікацій, яка враховує специфіку ринку жіночого одягу в Україні та нові реалії, які виникли внаслідок карантину та війни. Також у впровадженні інноваційної програми лояльності, яка базується на реферальній системі з використанням сучасних технологій, таких як генерація QR-кодів, що підійде для більш інтерактивного залучення клієнтів та підвищення їхньої зацікавленості.128 с.ukнапрями удосконаленнямаркетингові комунікаціїсоціальні мережіжіночий одягareas of improvementmarketing communicationssocial networkswomen's clothingУдосконалення маркетингових комунікацій бренду VOVK на ринку жіночого одягу УкраїниBachelor Thesis