Смірнов, Костянтин МиколайовичПарахонько, Вадим МиколайовичЗубко, Валентина Володимирівна2024-09-052024-09-052021Смірнов, К. В. Методичні підходи при навчанні плаванню студентів, які не вміють плавати / Смірнов К. В., Парахонько В. М., Зубко В. В. // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVI Міжнародної науково-методичної конференції. – Київ : НАУ, 2021. - С. 131-135.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/68771Всім студентам за програмою з фізичного виховання у вищих навчальних закладах необхідно складати норматив з плавання. На заняттях з фізичного виконання у вищих навчальних закладах, що мають свої власні басейни, або які мають змогу користуватись басейнами, необхідно обов’язково виявити не тільки не вміючих плавати студентів, але також і тих, хто вміє плавати не достатньо добре; і не тільки навчати студентів плавати, але й озброїти їх теоретичними знаннями. На базі усіх цих знань, у студентів виробляється психологічна готовність людини до подолання будь-яких труднощів, пов’язаних з перебуванням у воді, та здатність не тільки не потонути самому, але при необхідності й надати допомогу іншим. Молоді люди, які отримують вищу освіту, повинні не тільки досконало володіти фаховою спеціальністю, але й обов’язково вміти плавати. А ті студенти які пройдуть курс навчання плаванню, при необхідності мали б змогу на мінімально необхідному рівні навчити плавати хоча б своїх дітей. Задля того, щоб зробити навчання студентів, що не вміють плавати, більш ефективним, прискорити навчання необхідно застосовувати різні методичні підходи.ukплаваннястудентиметодичні підходифізичне вихованнявміннянавичкиМетодичні підходи при навчанні плаванню студентів, які не вміють плаватиArticleС. 131-1350000-0002-0806-71760000-0001-9166-19280000-0002-7114-6707