Юдіна, Наталія ВолодимирівнаВ’южаніна, Марія Олексіївна2023-09-082023-09-082023В’южаніна, М. О. Удосконалення політики просування натуральної косметики ТОВ Suemade на споживчому ринку України : дипломна робота ... бакалавра : 075 Маркетинг / В’южаніна Марія Олексіївна. - Київ, 2023. - 143 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/60068Відомості про обсяги роботи. Дана робота складається з трьох розділів, висновків, додатків та списку джерел. В даній роботі налічується 19 таблиць: 8 в 1 розділі, 3 в 2 розділі, та 8 в 3 розділі. Загалом рисунків 13: 3 в 1 розділі, 3 в 2 розділі, та 7 в 3 розділі. Усього робота налічує 8 додатків, 143 сторінки та 76 джерел. Мета роботи. Метою данного дослідження є пошук шляхів удосконалення наявної на підприємстві «Suemade» політики просування та вирішенні її слабких сторін. Цілями, які компанія прагне досягти в процесі даного дослідження є- підвищення лояльності серед споживачів до компанії; підвищення рівня проінформованості серед споживачів про нашу компанію та переваги її продукції; формування позитивного іміджу бренду та підвищення його впізнаваності; формування бази постійних споживачів та залучення нових. Методи дослідження. В даній роботі ми аналізували різні джерела які описують теоретичні та практичні поняття що стосуються політики просування. Такими джерелами виступали різні наукові видання, статті та статистичні дані з приводу даної теми. Також ж ми використовували внутрішню інформацію підприємства. Результати роботи та їх новизна. Полягає в тому, що в даній роботі аналізували як вже наявні так і нові джерела інформації і на основі них намагалася знайти нові шляхи удосконалення політики просування компанії. Було надано рекомендації які базуються на на отриманих даних зібраних в процесі проведення дослідження.143 с.ukукраїнський виробникручне та екологічно чисте виробництводоглядова косметикапросуванняслабка політика просуваннярекламаУдосконалення політики просування натуральної косметики ТОВ Suemade на споживчому ринку УкраїниBachelor Thesis