Parkhomenko, A.Segol, R.Lisovychenko, O.2020-03-122020-03-122019Parkhomenko, A. Comprehensive analysis of the students’ motivation connection to the massive open online courses completion rate / A. Parkhomenko, R. Segol, O. Lisovychenko // Адаптивні системи автоматичного управління : міжвідомчий науково-технічний збірник. – 2019. – № 1 (34). – С. 73–80. – Бібліогр.: 17 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/32230encorrelationlearning outcomemassive open online coursemotivational techniquemotivational needsкореляціямасовий відкритий онлайн-курсмотиваційна технікамотиваційні потребирезультат навчаннякорреляциямассовый открытый онлайн-курсмотивационная техникамотивационные потребностирезультат обученияComprehensive analysis of the students’ motivation connection to the massive open online courses completion rateДослідження характеру зв’язку мотивації слухачів онлайн-курсів із успішним завершенням навчанняИсследование характера связи мотивации слушателей онлайн-курсов с успешным завершением обученияArticlePp. 73-80https://doi.org/10.20535/1560-8956.1.2019.178231378.147:159.95:519.816