Shapova, IvanSoroka, Pavlo2021-02-092021-02-092020Soroka, P. Electric vehicle drivetrain based on permanent magnet synchronous motor with loss minimization control algorithm : master's thesis : 141 Electrical Energetics, Electrical Engineering and Electromechanics (Automation of electromechanical systems and electric drives) / Pavlo Soroka. – Kyiv, 2020. – 93 p.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/39262Дипломний проект містить: сторінок – 93, рисунків – 32, таблиць – 32 та графічну частину на 6 листах А1. Метою роботи є розробити алгоритм розрахунку параметрів електроприводу автомобіля на основі синхронного двигуна з постійними магнітами. В даній дисертації було розраховано параметри тягового двигуна, батареї та елементів кола керування електроприводом електромобіля. Синтезовано алгоритм керування синхронним двигуном з вбудованими постійними магнітами з мінімізацією втрат. Було досліджено динамічні характеристики електромеханічної системи методом математичного моделювання. Було порівняно енергоефективність розробленого методу керування зі звичайним векторним керуванням.enмінімізація втратсинхронний двигун з постійними магнітамиматематична модельелеткроприводбатареяloss minimizationpermanent magnet synchronous motormathematical modelelectric drivetrainbatteryElectric vehicle drivetrain based on permanent magnet synchronous motor with loss minimization control algorithmMaster Thesis93 p.62-52