Линник, В. В.Сирота, О. П.2024-10-252024-10-252021Линник, В. В. Практичне застосування методу генерації текстур об’єктів в розрізі задачі тривимірної реконструкції / Линник В. В., Сирота О. П. // Інженерія програмного забезпечення і передові інформаційні технології (SoftTech-2021) : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених та студентів в секції інформатики та програмної інженерії (22–26 листопада 2021 р., Київ). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, ІПІ ФІОТ, 2021. – С. 20-25. – Бібліогр.: 5 назви.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/70141В даній статті було розглянуто практичне застосування методу реконструкції текстур об’єктів з визначенням положення камери, розміщенням об’єктів та показників освітлення зображення на прикладі задачі реконструкції об’єктів з єдиного зображення. Описано формальну процедуру проведення реконструкції текстур об’єктів та спосіб оцінки результатів, показано застосування м’якого растеризатору для контрольованого процесу рендерингу. На прикладі показано результати виконання даної реконструкції та проведено якісну оцінку результатів генерації.uk3D моделіреконструкція зображенькомп’ютерний зіркомп’ютерна графіканейронні мережі3D modelsimage reconstructioncomputer visioncomputer graphicsneural networksПрактичне застосування методу генерації текстур об’єктів в розрізі задачі тривимірної реконструкціїArticleС. 20-25004.93