Писаренко, Н. Л.Михайлова, Є. Д.2019-03-052019-03-052018Писаренко, Н. Л. Дерево цілей у процесі формування програми маркетингових комунікацій для системи публічних державних закупівель «ProZorro» / Н. Л. Писаренко, Є. Д. Михайлова // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2018. – № 15. – С. 401–412. – Бібліогр.: 11 назв.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/26625ukінтегровані маркетингові комунікаціїрозробка програми маркетингових комунікаційцільова аудиторіядерево цілейдержавні закупівлісистема публічних закупівельmarketing communicationsmarketing communications program developmenttarget audienceobjective treepublic procurementsystem of public procurementsJEL classification: M39Дерево цілей у процесі формування програми маркетингових комунікацій для системи публічних державних закупівель «ProZorro»Objective Tree in the Process of Forming Marketing Communication Program for the Public Procurement System «ProZorro»ArticleС. 401–412https://doi.org/10.20535/2307-5651.15.2018.133504339.138 + 658.8