Фіголь, Надія МиколаївнаСередюк, Сніжана Олегівна2022-07-082022-07-082021-12Середюк, С. О. Зміни у рекламному ринку під час пандемії : магістерська дис. : 061 Журналістика / Середюк Сніжана Олегівна. – Київ, 2021. – 77 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/48559Магістерська дисертація присвячена дослідженню змін у рекламному ринку під час пандемії, інструментів та результатів. У теоретичній частині проведено дослідження літератури та авторів, які вивчали це питання, особлива увага приділена новим методам просування товарів під час пандемії, її механізмів та інструментів впливу. У другому та третьому розділах розглянуто приклади української і польської реклами та інструменти впливу, які в ній використовуються. Проаналізовано методи впливу рекламних повідомлень на психіку споживачів, їх маніпулятивні механізми. Було виявлено нові методи рекламування товарів, зміни у поведінці споживачів, методи сприйняття через різні аналізатори. Сформовано рекомендації для виробників товарів, послуг, що зможуть покращити обіг товару завдяки новим методам просування.ukрекламапандеміяпіарманіпуляціявпливпсихологіяметодимаркетологиadvertisingpandemicprmanipulationinfluencepsychologymethodsmarketersЗміни у рекламному ринку під час пандеміїMaster Thesis77 с.