Дергалюк, Богдан ВолодимировичШевчук, Павло Олександрович2023-02-062023-02-062022Шевчук П. О. Управління комерційною політикою ТОВ «Українська Фармацевтична Компанія» з метою підвищення ефективності його діяльності : магістерська дис. : 051 Економіка / Шевчук Павло Олександрович. – Київ, 2022. – 135 с.https://ela.kpi.ua/handle/123456789/52371Метою в такому разі є обґрунтування науково – методичних засад та практичних рекомендацій щодо удосконалення системи управління комерційною політикою підприємства з метою підвищення ефективності його діяльності. Об’єктом дослідження є процес управління комерційною діяльністю підприємства. Предметом дослідження в рамках цієї роботи сукупність теоретичних, методичних і практичних підходів щодо вдосконалення управління ціновою та збутовою політикою торгового підприємства. Для дослідження теми та розробки висновків та власних пропозицій було використано метод наукового узагальнення, діалектичний метод історичного і системного підходів, методи класифікації, наукової абстракції, системного і комплексного аналізу, економіко-математичного моделювання, математичної статистики, графічний метод, метод групування, метод порівняльного аналізу, метод експертного оцінювання, метод оцінки і співставлення показників та інтегральний метод. В роботі запропоновано та обґрунтовано необхідність зменшення кількості запасів готової продукції на складах шляхом створення нових каналів збуту продукції, задля збільшення ефективності діяльності ТОВ «Українська Фармацевтична Компанія». Така оптимізація наявної на підприємстві комерційної політики дозволить при невеликому інвестуванні у нові канали збуту отримувати додатково до 4 млн. грн. через 3 роки після реалізації проекту, в залежності від обсягу реалізованої продукції. Така рекомендація також несе за собою і ризики зниження прибутковості, проте вказані основні елементи, необхідні для чіткого функціонування та генерування доходів.ukкомерційна діяльністьмаркетингова політикаціноутворенняфармацевтикаcommercial activitymarketing policysales policydistributionУправління комерційною політикою ТОВ «Українська Фармацевтична Компанія» з метою підвищення ефективності його діяльностіMaster Thesis135 с.339.138